Polish (Poland)English (United Kingdom)

Miśkowy Sklep
Geje najlepszą klientelą Drukuj Email
środa, 29 października 2003 18:27


Czy istnieje grupa społeczna, która spędza w Internecie 10-krotnie więcej czasu od przeciętnej, chętnie kupuje najnowsze gadżety, korzysta z nowych narzędzi internetowych, dobrze zarabia, jest wykształcona i lojalna wobec firm które się do niej zwracają?Tak, to homoseksualiści.
Geje i lesbijki ze Stanów Zjednoczonych wydają rocznie 464 mld USD, a więc więcej, niż tak liczne mniejszości jak Azjaci czy Latynosi (szacuje się, że w USA mieszka 17 mln osób orientacji homoseksualnej).
Homoseksualiści są nie tylko grupą wyjątkowo dobrze wykształconą i odnoszącą sukcesy zawodowe. Geje i lesbijki także znacznie częściej niż ludzie heteroseksualni korzystają z szerokopasmowego łącza internetowego, spędzają w sieci więcej czasu i robią w niej zakupy, korzystają z usług bankowych i rezerwacji turystycznych.
Podobnie jest w Wielkiej Brytanii. Brytyjscy geje aktywniej korzystają z bankowych usług online i wydają w Internecie więcej pieniędzy, niż heteroseksualna większość.

Dlatego homoseksualiści jawią się dziś jako najatrakcyjniejsza grupa konsumentów. Na stronach gejowskich reklamowały się już takie firmy jak IBM i Visa, a American Express i Absolut dzięki przygotowaniu specjalnych kampanii reklamowych skierowanych do tej grupy zyskały grupę oddanych klientów i czerpią z tego tytułu ogromne profity.
 

Kup gadżet
Miśkowy Sklep
Wsparcie dla serwisu

Komentarze zdjęć:
Miśkowy Sklep